Logotyp
Visa sökformulär
Filtrera efter

Sortera efter

  1. PDF Strategisk plan för Västerås stad 2012-2015.pdf ReadSpeaker Lyssna

    inom den idéburna sektorn, hittar vi produktiva sätt att jobba. Detta leder till mervärden såväl genom att frigöra ekonomiska resurser som genom att nya kreativa arbetssätt skapas. Indikatorer för att mäta

    Senast ändrad: 2015-02-12 10.18 • Storlek: 370.3 kB
    Västerås / Strategisk plan för Västerås stad 2012-2015.pdfPDF
  2. Uppföljning av Västerås stads strategiska plan 2013.pdf ReadSpeaker Lyssna

    Region och Expectrum attraherar nya kompetenser och företag. Delaktigheten i och stöd till Energy Competence Center (ECC), Jobba i Västerås (JIV) och Mälardalens högskolas arbete med etablering

    Senast ändrad: 2015-02-12 10.18 • Storlek: 1.9 MB
    Västerås / Uppföljning av Västerås stads strategiska plan 2013.pdfPDF
  3. Uppföljning av Västerås stads strategiska plan 2012.pdf ReadSpeaker Lyssna

    Ett särskilt arbete, Rework Västerås, med fokus på ungdomar, jobb och kompetensförsörjning startades upp i bred samverkan med myndigheter, näringsliv, föreningsliv och ungdomar under senare delen av året

    Senast ändrad: 2015-02-12 10.18 • Storlek: 1.4 MB
    Västerås / Uppföljning av Västerås stads strategiska plan 2012.pdfPDF
  4. 05 - Bidrag angående Frälsningsarméns sociala arbete för år 2015.pdf ReadSpeaker Lyssna

    och utanförskap. Frälsningsarmén startade i augusti 2014 ett ungdomsteam. Två personer har anställts för att jobba med satsningen på barn och ungdomar. En samverkan har kommit till stånd med bland annat

    Senast ändrad: 2015-02-13 12.28 • Storlek: 724.3 kB
    Västerås / 05 - Bidrag angående Frälsningsarméns sociala arbete för år 2015.pdfPDF
  5. 06 - Rapport brukarenkät 2014 - Individ- och familjenämndens verksamhet, öppenvård.pdf ReadSpeaker Lyssna

    vid Individ- och familjeomsorgens verksamheter i Västerås mycket nöjda. Andelarna som instämmer i de positiva påståendena är överlag mycket höga, kring 90 procent. Personalen gör ett mycket bra jobb Brukarna

  6. 07 - Rapport brukarenkät 2014 - Individ- och familjenämndens verksamhet, myndighetsutövning.pdf ReadSpeaker Lyssna

    i jämförelse med målavstämningen år 2013. Personalen gör ett mycket bra jobb Klienterna/brukarna är överlag mest nöjda med frågorna som rör personalen. Bemötandet från personalen liksom att man passar tider

Letade du efter kontaktuppgifter? Vi använder oss av en väg in för att säkra att du får hjälp med alla dina frågor. Ta kontakt med vårt Kontaktcenter så hjälper vi dig.

Kontaktuppgifterna hittar du på sidan kommunens kontaktuppgifter

Hjälp oss göra söket bättre. Använd formuläret och berätta vad det var du sökte efter och vilka sökord du använde.