Droger och missbruk
Om du dricker för mycket alkohol
kan kommunen hjälpa dig att sluta.
Du kan också be kommunen om hjälp
om någon du känner
dricker för mycket alkohol.
Du kan också få hjälp att
sluta använda narkotika.
Du kan komma till kommunen och prata
och få hjälp och stöd.
Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunen.
Telefonnumret är 021-39 00 00.
Be att få prata med socialkontoret.
Du kan också ringa
missbruksmottagningen.
De har telefonnummer 021-39 25 59.