Inköp- och upphandlingsvecka
- Näringsliv
För att öka kunskap och dialog kring upphandling och inköp arrangerar Västerås stad en upphandlingsvecka under vecka 40. Föreläsningar och utbildningar varvas med möjlighet att träffas för att ha dialog och ställa frågor. Öppet hus arrangeras varje dag. Upphandlingsveckan riktar sig till företag och leverantörer samt medarbetare, ledning och politiker i Västerås stad.
Datum: 30 september - 03 oktober 2024
Tid: 09:00 - 16:00
Stadsdel: Centrala staden
Plats: Gamla VL-huset, i hörnet av Vasagatan Munkgatan i Västerås. Adress: Munkgatan 16
Pris: Gratis
Dagarna är indelade med föreläsningar och information för att passa olika målgrupper, bland annat företag och leverantörer, medarbetare i Västerås stad samt politik och ledning. Det kommer hållas föreläsningar av flera olika aktörer.
Västerås stads näringslivsenhet är medorganisatörer för de delar som riktar sig till företag.
Varje dag är det också öppet hus där du är välkommen in och ställa frågor till representanter från enheten för strategiska inköp. Det kan gälla upphandling, inköp, e-handel, fakturering, avtal, hållbarhet med mera.
Ta del av programpunkterna nedan.
Program
Anmälan till Inköps- och upphandlingsveckan
Sista anmälningsdag var onsdag 25 september.
Vid förhinder eller frågor, mejla till anmalanupphandlingsveckan@vasteras.se
Vill du ta del av presentationerna i efterhand?
Mejla till anmalanupphandlingsveckan@vasteras.se och uppge vilket material som du önskar ta del av.
Karin Kaibel
Utvecklingsledare på enheten för strategiska inköp
Telefonnummer: 021- 39 14 90
karin.kaibel@vasteras.seMalin Lundqvist
Biträdande enhetschef på enheten för strategiska inköp
Telefonnummer: 021-39 76 07
malin.lundqvist@vasteras.seRekommenderade kalenderhändelser
Sidan uppdaterades den