Continuum får inte längre utföra hemtjänst

Det beror på att IVO (Inspektionen för vård och omsorg) har återkallat Continuums tillstånd. Du som berörs kommer att få stöd från Västerås stad att välja ny leverantör.

Illustration av två personer som samtalar och dricker en varm dryck

Västerås stad hjälper dig att välja ny leverantör

Du som berörs kommer att bli kontaktad inom de närmaste dagarna av Västerås stad för att välja ny leverantör. Om du inte kan svara när vi ringer, kommer du automatiskt få Västerås stad som leverantör.

Byte av leverantör sker 3 juli klockan 07:00.

Leverantörer inom hemtjänst

För mer information vilka leverantörer som finns kan du ringa Västerås stads kontaktcenter.

Telefon: 021-39 27 25

Du kan också läsa mer på vår webbplats:

Information om hemtjänst

Medarbetare som tidigare jobbat på Continuum

Västerås stad har alltid behov av kompetenta medarbetare. Har du frågor eller funderingar kring att söka jobb inom hemtjänst kan du kontakta oss på: hr.vof@vasteras.se.

Information in other languages

Rekommenderade nyheter

    Sidan uppdaterades den