Den här webbplatsen använder cookies. Läs om våra cookies.
Jag godkänner
Turist- och besöksinformation Länk till annan webbplats.
Bostads AB Mimers webbplats Länk till annan webbplats.
Mälarenergis webbplats Länk till annan webbplats.
Fler länkar
Kontakt
Facebook
Instagram
LinkedIn
Varje nämnd har en förvaltning som gör det arbete som nämnden bestämmer. Personalen som arbetar på en förvaltning kallas tjänstemän.
Tjänstemän är anställda av kommunen. Tjänstemän är inte politiker.
Publicerad 2015-03-30 11.13
Senast ändrad 2019-12-18 10.33